Ben kendi doktoruma konustum bide özel hastane diye eşimi alırlar sandim almiyolarmis hijyen açısından iyi de o da sizin gibi temizlenip öyle girsin zor Bi şey mi hayret sezaryana alamayız ama normal doğuma belki aliriz dedi ben de aksine sezaryan olursam diye istemiştim bu üzdü 🥲