Sinemdinlerrr123 Kızlar 3 yaşında bı kızım var dogumuma çok az kaldı. Kızım gece hiç kimseyle uyumuyor gece uyanırsa da beni görmeden uyumuyor çok ağlıyor. Ben hastanedeyken aklımın onda kalmaması için yanımda kalmasini istiyorum ama kafam cok karisik ne yapacagimi sasirdim. Hastaneye küçük çocuğu olup götüren oldu mu neler yaşadınız
mevaninannesii Sinemdinlerrr123 benim kızımda 2 yaşında aynı şeyler bizdede var durmuyor bensiz gece de aynı şekilde hiç ayrı kalmadık kendimden çok onu düşünüyorum 😑
guzelanne01_ Sinemdinlerrr123 canım benim kızım ocakta 12 yaşına girecek bence temmuzda doğracam doğal olarak yanımda olacak özelde doğum yapacam zaten🙈Ama sizin bebekler küçük bilemedim
Aselinannesi31 Sinemdinlerrr123 benim kizimda öyleydi gece ne yaptilarsa uyutamamislardi gece getirmisti esim yanima gece benle kaldi
yokaglamiyomgozumadozkacti_- Sinemdinlerrr123 bende 3.5 ay önce doğum yaptım kızım 4 yaşında hastaneye kabul etmediler devlet olduğu için çok üzüldü 2 gün yattım ama bakanlara çok çektirdi babası teyzesi dedesi hepsi 2 gün perişan etmiş herkesi özel olsaydı belki götürürdüm ama oraya götürüpte mikrop kapmasini da istemezdim sonuçta hastane bize bisey olur olmaz ama onlar daha savunmasız insan ister istemez korkuyor eğer daha doğumuna varsa yakınlarında kalması için bi kaç dene biraz alıştır bi şans ver kuzucugada belki o şekilde halledebilirsin
Belinay_AliEge Benim kızımda öyle. Doğurduktan sonra mecbur yanıma gelecek yoksa gece ortalığı birbirine katar 🥺🥺❣️
cansualisa Sinemdinlerrr123 4.5 yaşında 18 gün snra doğum yapıcammm hastaneye gelicek tabiki ama giderken gelirken görmicekkk beni ailemizle öyle konuştuk etkilenmesin diye 2 gün eşim kalıcak babanne dede ilgilenicekkk inş kolayca atlatırız
belinay41 Benimde 14 aylık bebeğim var nisanın başında doğum yapıcam benim içim rahat karnı tok olsun yeter nerde yemek benim bebişim anasını bile unutuyo 😂😂 yeterki karnı doysun sütü kesmem gerekiyodu iki sefer görümcem bebeği aldı götürdü sütü unutsun diye 1 gün benden ayrı kaldı hiç umrunda oimadı o yüzden doğumda sıkıntı yaşamam o konuda içim rahat
Sinemdinlerrr123 Sağolun kızlar sanırım yanımda olacak psikolojik boyutunu da düşünüyorum kızım çok hassas kötü etkilenmesini istemiyorum hayırlısı olsun sağlıkla kavuşup bu süreci atlatırız inşallah
Ntls Benim de doğumum nisan da oğlum tam 4 yaşında olcak bensiz uyumaz gece uyanır yanıma gelir geçenlerde söyledim kardeşini almaya gittiğimde 2 gün ayrı kalcas diye bana keşke beni kardeşimden sonra doğursaydın ben çünkü babamla uyumak istemiyorum dedi 😢 nasıl geçicek hiç bilmyrm şimdiden düşünmye başladım
Cubukmakarna Benimkide tam 2,5 yasinda olmus olcak. Ve kimseyi istemez gece. Illa annemi istiyorum der. Cok bagli bana. Bakalim basil gecicek. Deliksiz de uyumiyor ki uyutmada sknti yok cunku. Gece uyaninca deli oluyor. Bakalim durmazsa getirirler mecbur