alperya bana da öyle çok dediler ama kişiden kişiye değişir benim sütüm hep boşa gitti bebeği sürekli emzirdim geri kalan süt de hep üstüm ıslanıyodu yarım saat uyusam bi kalktığımda bakıyodum sütten karnıma kadar ıslanmış hep akıyodu sonra pompa aldım annem kullanma sütün azalır dedi ben yine de kullandım ilk bir ay sütüm çoktu birinci aydan sonra baya azaldı pompadan dolayı bu bana ders oldu bu doğumumda pompa kullanmicam