30 haftalık gebeyim yürümekte zorlanacak kadar ağrım oluyor.Sol kalcamdan aşağı doğru böyle ağrı yaşamadım normalde temizlik yapınca ağrıyan belim 1 haftadır böyle.Kalsiyuma dikkat ediyorum takviye de alıyorum ama az geliyor sanırım.Klozete oturmak bile acı veriyor.Agrisi olup geçiren var mı kizlar çok zor durumdayım