Tubis Kızlar nasıl gidiyor son haftalar? Ağrınız varmı? Peki ya sabırsızlık😂eksiklerinizi tamamladınız mı🙈
OlgaArslan Tubis 37+1 olduk sancı oluyor ama gerçek sancı değilmiş zaten sezeryan olacağı için sancı olmasa da olur 😊
Cansel Cansel bazen çocuk doğacakmış gibi alttan batma falan oluyormu sizde bende bugünlerde oluyo ve beni çok korkutuyo
Asyam92 Cansel bende de oluyo kramp gibi mi desem bıcak saplanır gibi mi desem yürümekte zorlanıyorum 😞
NeslihanCaykara 37+3 bugün muayene olduk nstgirdik sancı çıkmadı 😔 normal Doğum pozisyonuna girmiş ama bakalım
MinikAdam NeslihanCaykara benim sürekli toplanıyor karnımdan çıkacakmış gibi oluyor uzun süre öyle duruyor 😕 dün kontrolüm vardı çok az sancım çıktı. Doktor da pek birşey söylemedi 🤔
NeslihanCaykara MinikAdam bebeğim iri ilerliyor doktorumda bugün öyle söyledi bu şekilde devam ederse sezeryan olcam mecburi.o sertleşme beni mahvediyor nefes alamıyorum
MinikAdam NeslihanCaykara o sertleşme bende 5 aydır var 🙁 minicikkende hep toplanıyordu. Bu arada 35+5 günlüğüz. Gerçekten kasılmam olsa anlayamıycam diye korkmaya başladım
NeslihanCaykara Asyam92 kalça ağrısı dediğin gibi insanı mahvediyor kalçam çıkacakmış gibi hissediyorum
NeslihanCaykara MinikAdam rahmimde sızlama hissediyorum bazen.gerçek sancı dinlenince geçmezmiş ordan anlarız herhalde ilk gebelik olmasıda zormuş ne yapcağımızı bilmiyoruz 😂
MinikAdam NeslihanCaykara doktorumda gerçek olursa hastaneye getirir seni dedi 😂 erken olmasına rağmen her an ne olacağını bilmeden bekliyorum zaman da geçmiyor. Arada belime ağrılar giriyor kasıklarım ağrıyor iyice paranoyak oldum 🤣 kafam da deli sorular
NeslihanCaykara Doktorum bol bol yürümeyi su içmeyi merdiven inip çıkmayı önerdi ☺ Bugünden sonrada hurmaya başlıyım daha fazla kilo almadan normal doğum için çabalıcam
NeslihanCaykara MinikAdam 😂 son günler ya geçmiyor zaman.Sağlıklı sihhatli bi kavuşsaydık yavrularımıza herşey hazır bi o eksik Rabbim evimize kokularını sarmayı nasip etsin inşşallah
MinikAdam NeslihanCaykara aynen öyle 😍 amiinnn inş zamanı geldiğinde sağlıklıca kucağımıza alırız yavrularımızı 🙏🏻