H-a-pp-y Kızlar çatlama olduktan 4-5 gün sonra yerleşme kanaması yada akıntı olur mu ? Kahverengi küçücük bir leke gibi geldi de çamaşırımda gördüm acaba mı diyorum ? 15 i çatlama bugünle 10 gün oldu adetim düzensiz olduğu için bekliyorum.
Armess_loya H-a-pp-y yerleşme kanaması adet öncesi ve adet gününde olabilir. Miktarı ve rengi önemlidir en az 3 gün en fazla 7 gün olabilir kesinlikle pembe renkli ve hafif lekelenme olur. Çamur gibi ve kahverengi ise doktora görünmeli…. (Beta ile pozitif sonuç varsa eğer)
Pasakizi H-a-pp-y olamaz zaten 5 gu embriyo yumurtalık oluşup rahime oyle iniyor oda 7 10 günü buluyor
esmerella37 Benmde 15 i catlama oldu cnm yumurtlama 13-14 oldu buyuk ıhtımal adetini 27-28 inde olucaksın yumurtlaamadsn 14 gun snra adet olunur
H-a-pp-y esmerella37 canım benim düzensiz ya o yüzden beklemedeyim ben erken falan olmasın diye hiç düşünmüyorum bakalım inşAllah vardır.
H-a-pp-y Armess_loya 1 damla kahverengi leke vardı ilk defa oldu hiç olmamıştı o yüzden olabilir mi diye merak ettim. Teşekkürler
esmerella37 H-a-pp-y tmam bnm de duzensiz cnm ama yumurtlama gorduysen eger 2 ci yumurtlaman olmadıysa 14 gun gecince olursun ben hep oyle oluyorum bnmde duzensiz yumurtlamadan 14 gun sonra olurkm hep
H-a-pp-y esmerella37 kaç gün aralıklarla oluyorsun canım ? Ben ilk defa bu ay takip ettim Ovulasyon ile o yüzden, inşAllah olmayızda bebiş haberleri alırız hayırlısı ile❤️
TvitySe Ben hamile kaldığımda bende yerleşme kanaması hiç olmamıştı . Tabi kişiden kişiye değişiyor . Olan insanlar da var
esmerella37 H-a-pp-y en erken 33 bazen 34 35 degisiyor işte ama yumurtlamayı gordukten 14 gun spnra kesin oluyordum yani simdi 13-14 yumurylama gordum eger hamile degilsem 27-28 inde adet olucam bak
esmerella37 H-a-pp-y ben bu ay erken olucam adet ilk defa 27- yada 28 gun olmus olucak dongum ilk defa normalde 33 den asagı olmazdım
TvitySe H-a-pp-y göğüs ağrısı kesinlikle bir numara belirti , ben zaten hamile olduğumu da geç öğrenmiştim doktora gittiğimde direk kalp atışı dinlemiştim yani , adet olcakmıs gibi sancı oluyordu
esmerella37 H-a-pp-y benm yumurtlamadan 2 gun snra gogus agrım başladı arada sırada sol kasık agrısı oluyor gelip gidiyor yani bide akıntım cogalmıstı suan yok ama blmiyorum 🥹 sizin varmı insallah gebelık haberi alırız yaa
H-a-pp-y esmerella37 sık idrara Çıkma, kasıklarda batma, bel sırt ağrısı, şişkinlik, gaz sancısı şuan bunlar var canım
esmerella37 TvitySe valla gogus agrısı hamile degılkende agrıyo ben artık gogusu belırtı olarak saymıyorum bile 2 aydır yumurtlamafan snra gogus agrum bi baslıyo adet olana kadar gecen ay cok umıtlendim kesin dedim hamileyim goguslerimden ama deglmisim malesef