stella15 Haftadayım bugün belim ağrıyo karnımda da bi sancı var ama bıçak batması gibi değil hafif regl sancısı gibi. Doğum yakın diye alıştırma sancıları mı yoksa doğum sancıları mı? Tecrübeli anneler yazabilir mi? İki gün önce gittiğinde bebeğin kalp atışları hızlıymış, nstde sancı çıktı serum takıp yolladılar.
bitterciko stella15 hemen hemen böyle . Terleme ishal ağrı sıklığı da eşlik ederse bi kontrole gidin derim
Aaaassss stella15 benimde 38+4 dediğim gibi sancı nasıl bişey bende çok merak ediyorum tecrübeli anneler bizi aydınlatırsa çok iyi olur
Lavantakokusu64 stella15 dogum sancısı bi anda olur oturursun mesela bi anda belden kasiklarina iner ağrı belin kopacakmis gibi olur dakika dan saniye ye düşer sıklıkla olur öyle böyle bi sancı değil Suan hafta olarak ilerlediğiniz için vücut kendini doğuma hazırlıyor adet sancısı gibi olur yatarsın geçer ertesi gün tekrar olur o şekilde.
sinoli bitterciko Ya tecrübeniz var mı bilmiyorum ama bu aralar geceleri çok terliyorum ve 2 gündür de sancım yok ama çatım çok ağrıyor bugün yürüyemiyordum ve bütün gün hiç bişey yapmadım dinlendiğim halde sadece akşam avmde dolaştım ama artık yolun ortasına çöküp oturacaktım. Bu doğumun yaklaştığı anlamında mı? Şu anda da ayrıdan dönemiyorum bile yatakta.. 36+3 bu arada.
Tubissssss Bende 33. Haftadayim. Dediğin gibi regl sancıları gibi düzensiz bir ağrı oluyor ara sıra. Öğrendiğim kadarıyla vücut kendini doğuma hazırlıyormus. Eğer düzenli bir sancin varsa doktoruna danış derim ,🙏🤗
bitterciko stella15 yani saçma gelecek ama gelince anlıyorsunuz ağrısı diğer ağrılara benzemiyor ben geldim diyor zaten
Melisakeskinn Aaaassss merhaba benim de 38+4 bebeğin kilosu nasıl acaba benim suyum azalmış sınırdaymış bi an önce doğsun istiyorum 3000gr geldi🥺
bitterciko sinoli o ağırlıktan da oluyor normaldir ben hem normal hem sezaryen doğum yaptım sancısız suyum geldi 2. De . O normal doğumun ağrısında soğuk soğuk terliyordum 2 gün sancısını çektim . Adet ağrısı gibiydi ama böyle kasılmalar toplanmalar eşlik ediyordu . Erken doğummuş ilk tecrübeydi bebeği kaybettik
sinoli bitterciko Geceleri çok terliyorum, birde ağrılarım var ama öyle sancım var kasılmam var desem yalan söylerim. İlkler genel de full acemilik oluyor gibi, Rabbim sabrını versin 🙏🏼
Melisakeskinn sinoli geceleri ben de çok terliyorum şu son 2-3 haftadır evim soğuk olduğu halde. Hamileliğin sonlarında böylemi oluyormuş
Aaaassss Melisakeskinn En son 10 gün önce gitmiştim 2900 dü doktorum şehir dışına gitmişti pazartesi döneceği için nişana gidemedim ama suyum falan normaldi en son gittiğimde, bende doğumdan korktuğum için sancılarım gelecek doğurucam diye korkumdan aklım çıkıyor herkes gibi hemen doğsun diyemiyorum niyeyse hala hazır değil gibi hissediyorum 🙈
sinoli Melisakeskinn Bilmiyorum 🤷🏻♀️ Evet ev soğuk kombi açık değil üstüm de açık ama kalktığımda su gibi kalkıyorum bilemedim bende soruyorum 😁
Melisakeskinn Aaaassss evet ağrılarım oluyor baştan beri, nst de sancılarım düzensiz sanırım 60-80 çıkıyor kasılmalarım hep oluyor ama düzensiz