Yerleşme kanaması diyenler çıkar bir birazdan endişe etme falan derler. Kanamanın her türlüsü kötü Canım içini ferah tut ama kahverengi kanama da çok tehlikeli bak korkma ama ben iki bebeğimi de bu kanama ile kaybettim 4 gündür nasıl durabiliyorsun acile falan gitmen lazım doktora git