Kubrasnyrt Arkadaşlar gümüş kapak alacağım marka önerisi var mı çok pahali olmayan işe yarayan kararmayan yamulmayan 😊 teşekkür ederim şimdiden
Paramedik16 Kubrasnyrt ben e bebekten aldım 200 tl ye alan herkes memnun ordan ama bi bakın isterseniz doğum şubatta henüz kullanmadım
Kubraamer Kubrasnyrt bende e bebekten 999 ayar olanı aldım daha kullanmadım gümüş zaten hava ile temas ettikçe kararma yapabilecek bir ürün kutunun üzerinde bu durumda üründe bir bozulma olmadığı ve karbonat ve su ile temizlenebileceği yazıyor
ilkimbebee Kubrasnyrt canım e bebekten 999 ayar gümüş olanı aldım. 999 öneriliyor onu almanı tavsiye ederim
Kubrasnyrt Paramedik16 teşekkür ederim şikayet.comda kararmalar vs olmuş yazanlar vardı o yüzden ondan biraz uzaklaştım ama bilmiyorum başka kullanan var mı diye buradanda sormak istedim
Sule0606 E-Bebek ten 925 ayar olanı 160tl ye aldım indirimdeyken . 38 +2 deyim 2 gündür 1-2 saat takıp çıkartıyorum. Şuan iyi bakalım
Kubrasnyrt Sule0606 teşekkür ederim cevabınız için bende bugün 38 oldum alicam gibi görünüyor e bebektekini çünkü çok bütçe ayiramadim bende umarım faydasını görüruz