Derya183 Kızlar merhabalar 20 haftalık oldum bugün kaç gündür bel ağrım çok var birde sağ kasığımda çok ağrı var yürürken zorluyor baya bu haftalarda normal mi bu sizdede varmı oluyor mu böyle merak ediyorum yoksa doktoruma gidecem ya
Busra_2 Canım bende bugün çok kötü ağrı hissediyorum doktora gitmeye de korkuyorum kötü bişey derse diye ben 25 .haftadayim aynı ağrılar bende de var
Derya183 Busra_2 gerçeği söylemek gerekirse bende korkuyorum ondan günümü bekliyorum gitmek için sen bebeğin hareketini hissediyormusun canım bende 20 haftalık yeni oldum ama böyle göz atması gibi olur ya sanki göbek deliğimin az altında öyle oluyor ara ara bebek hareketimidir sence böylemi oluyo
Busra_2 Derya183 ben 25 haftaligim ve hissediyorum … Hissetmesem bişey olurdu diye düşünüyorum açıkçası Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin