Kıslarrr sonunda bende doğurdum diye yazabiliyorum çok şükür darısı hepinizin başına Allahım kolay dogumlar nasip etsin hepinize
13 aralıkta ogluşumu dünyaya getirdim aslında 12 aralıkta kontrole gidip ani bi kararla yarın dogum için gün aldık kan sulandırıcı kullanıyordum ayrıca dönmemişti ve dönmeye niyeti yok gibiydi zaten 2 düşügüm vardı yavruma bişey olmadan kavuşmak istedim doktorum riske atmazdım ben olsam deyince bende normal dogumdan vazgeçtim cok şükür sezeryan ne kadar istemesem de korksamda oldum ve iyiki olmuşum spinal anestezi oldum igneyi anlamadım bile ne zaman vurdugunu sonra az migdem bulandı hemen bulantıyı kesmek için igne yaptılar sanırım hemen geçti sonra iseee bebegimi gördüm tabi duygular şelale 🥰🤲🏻 cok şükür Allahım o duygunun tarifi yokmuş gerçekten diktiler kapattılar gene herşey süper odaya geçtik tabi ayaklar uyuşuk ama hissediyorsun ayaga kalkarsanız dirayetli olursanız kızlar hemen düzeliyorsunuz ben 2.gün kendim kalkabiliyordum çok şükür 🤲🏻 zaten kucagınıza alıp o kokusunu çekince herşey geçiyormuşne dikiş yarası ne bişey🥰🥹 sizede anlatmak için can atıyordum Allahım hepinizi sag salim yavrunuza kavuştursun kızlar 🤲🏻🥰🌸