ZeynepEdaa Merhaba kizlar çok fazla bununla alakali post okudum ama hiçbirini kafamda oturtup karar veremedim.Cok şükür çoğu eksiğimiz bitti sira geldi kiyafetlerini yikamaya.Birçok kişi roxy deterjan tercih etmis.Ama makinede kalinti birakiyor bi kaç defa durulamak gerekiyo diyen var,makineyi bi müddet sonra bozuyor diyen var vs vs. Kış bebeği olacagiz nasipse öyle bi kaç defa durulamalarla falan uğraşabilecegimi de zannetmiyorum acikcasi. Deneyimleyip tecrübe sahibi olanlardan bilgi alabilir miyim bu konuda ?Sivi deterjan daha mi iyi olur acaba? 💕
Marpling ZeynepEdaa ben sıvı tercih ettim çünkü doktorumuz tozların mutlaka patiküllerinin kaldığını söyledi.tv de izlediğim birçok kişiden de duydum.friendly aldım organik
glam ZeynepEdaa ben normalde de hep sıvı deterjan kullanıyorum(omo, yumoş) bebek için de greenmoms aldım, çok memnunum
Tosbik ZeynepEdaa vallahi sıvı deterjanlar cok pahali. Bnde roxy aldim çokta memnun kaldim hem cok guzel kokutuyor hem cok daha uygun fiyat. :)
ZeynepEdaa Marpling memnun musunuz kullandiniz mi peki leke cikarmada falan sorun olur mu acaba ? İlk defa duydum markayi arastiricam nasipse tesekkur ederim .
MeltemKocamer Ben ilk bebeğimde de sıvı deterjan aldım bunda da kısmetse alacağım..sabun tozundan hoşlanmıyorum üzerinde kalıyor kıyafetlerin..
YagizAsyaMom Kafam çok karıştı ya 30. Haftaya az kaldı bende yıkarım diyordum aklımda dalan var Dı ama herkes kalıntı kalıyor diyor. Sıvı deterjanada yürek mi dayanır hemen bitiyor
ZeynepEdaa YagizAsyaMom eczacim ilk yikamada muhakkak sivi kullan daha tertemizler lekesi biseyi de yok sonrasina kendin karar verirsin deterjan tortusu ilk giyiste çocuğu rahatsız etmesin demişti.ilk olarak sivi deterjan kullaayi dusunuyorum zaten ama sonrasini bilemiyor insan tabi ki.
Marpling ZeynepEdaa bende bilmşyordum ebebekde var organik arastırırken buldum bende.memmnunum evet ama benim önceliğim kokusuz renksiz olmasıydı yani katkısız.leke çıkarıyor evet ana beklemiş kaka lekesini çıkarmıyor.zaten emin olun çıkartsaydı katkılı olurdu.ben önce uslatıyorum kaka gecen leyleri öyle olunca çıkarıyor
zehra33 ZeynepEdaa evet memnunum kimyasal olmadığı için öyle aşırı kokusu yok tabiki doğal olanlarda koku olmuyor zaten parfüm koku beklentiniz olmasın
cemilev ZeynepEdaa Yok be canim ben geçen hafta yıkadım ne kalıntı kaldı nede makineme zarar verdi eşyalardaki kalıntı kalmadı Dalan zeytinyağlı aldım ben yumuşacık oluyorlar
sudamlasi ZeynepEdaa kaç defadır roxy kullanıyorum kendi kıyafetlerimizde bile..kalıntı makineyi bozma eskime hiçbişey olmadı zaten kıyafet ne kadar çok olursa olsun 1 veya 1.5 yemek kaşığı koymak yetiyor. Kalkıpta bi su bardağı kadar koyulursa tabi ki sorun yaratır. Ben tavsiye ediyorum.
Annesininbalbocugu ZeynepEdaa Canım ben bebişimin bütün kıyafetlerini ve kendi kıyafetlerimizide Arap sabunuyla yıkıyorum ve çok güzel kokuyor ❤️ Hala mis gibi kokusu geliyor kendi kıyafetlerimizide Arap sabunuyla yıkıyorum çok memnunum