Benimde son bir hafta ikinci dogumum 4cü ameliyatım dogumdanda cıkacaksın evinede geleceksin kendinizi kötü şeylere odaklamayın kızlar kacıncı yüz yıldayız o drlar günde kac tane sezeryan yapıyor cok şükür herkesde evine dönüyor ben estetik ameliyatı gecirdim 20gün kanamam durmadı sebebi belli degildi bulamıyorsu doktorum korkmadım noldu gecti bi şekilde oda bitdi yaşıyorum şu an👍🫶🏻 sakin olun bebeginize odaklanın onu gireceginiz o ana