Bizde yeni atlattık malesef önce kızım oldu okuldan getirdi diye düşünüyorum bizde bi belirti yoktu sanırım bize bulaşmadı 23 haftalık hamileyim doktor bize bi karışım verdi tabi temizlik şart ben herşeyi yıkadım kullanmadımız kıyafetlere kadr yıkadım halılar yıkamaya verdim herşeyi 60 derece yıkayıp buharlı ütüledim çoook zordu ama benim için şükür bişi kalmadı hala herşeyi ütülüyorum tik oldu sanırım 🤪