Kızlar ilk dogumumdu 12 Aralık suyum gelir gibi hissettim az az yok dedim deildir doktorumla konuştum fazla olursa gel dedi olmayınca gitmedim bende idrar kaçırıyorum diye düşündüm 15 aralıkda tekrar aynı şey oldu ama bu sefer idrar yapmak ister gibi oluyorum ama damla damla ablamın ısrarıyla gittik gece saat 2 suyun azalmış dediler yatış yapalım dediler ben eve gitmek istedim ama nafile çünkü sancım yoktu nst ye bağladılar düzenli sancın var dediler tepelerde ama ben hissetmiyorum dedim böyle devam ederse güzel dediler bende kolay olur dogumum dedim yatışım yapıldı vs sabah 7 de sancım hala çok ama hissetmiyorum sunı sancı takalım dediler tamam dedim taktılar birden açım yükselmeye başladı biraz biraz dayanabiliyordum bi ebe geldi muayene etti açıklık yok dedi ama çok canımı yakmıstı aslında öyle yapması iyiymiş sonradan anladım ikinci muayenmde 1 santım açıklık dedi oh dedim bu kadar kısa sürede iyi o zaman sonrasında sancımfazlalsmaya basladı ebe her muayene geldiginde ağla ağla çok zordu o ebem gitti başka geldi muayene ediyor ama acımıyor çünkü diğer ebe gibi muayene etmiyor asıl etmesı gerektıgı gibş etmiyor 2 cm dedi sancılarım hala devam ediyor ama ağla bağır çağır gidiyor gidişat habire başka ebe geldi biri 2 cm dedi biri 3 dedi biri geldi ne 3 u 2 dedi tekrar biri geldi 4 dedi oh dedim iyi nefes alıp vermeye başladım bi ebe geldi 5 cm dedi dogurucam ben dedim sıcak duşa girdim en büyük destekcım eşim annem ve kayınvalidem vardı yanımda sıcak duş çok iyi geliyordu muayeneye geldiler 2 cm dediler yıkıldım yarım saat sonrasuyum geldi Çeşme gibi nişanımda dogurucam ben dedim yine bi ebe geldi 4 cm ilerlemiyor dedi ben bayılıcam ama artık duvarlara vuruyorum yerde suruncek hale geldim saat gece 2 hala sunı sancı ama açılmıyor hastanede sesimden yıkılıyor hemen beni sezeryana alın dedim ve 3 de sezeryana alındım ıkınmam vardı ıkınma bebegın başı sıkısıdak dediler ama ne mümkün ıkınıyorsun igneyş yaptılar uyuştum hemen uyuya kalmısım çünkü 2 gün hiç uyumadım bagırmalarım aglamalarım sancı beni çok yormuştu bebeğimi görmedim o gece çünkü gözlerim açılmıyordu 03.06 da güzel kızım doğdu sabah 7 de kendime geldim ve öpüp kokladım çok zordu ama sonu çok güzeldi şu an yanımda uyuyor ❤️😍