Eldgrn
Geçmiş olsun inş tez vakitte atlatirsiniz
Allah’ın izniyle Şafak 79 🥰
Kontrole 27 de gitmiştim 1 ay sonra gel dedi 31 haftaliga denk geliyor 1 2 hafta daha uzatacagim belki nst ye yönlendirir diye.
Çok şükür mide bulantilarim başlamıştı geçti gibi gece sağ sol uyuyamayanlardaniz.🙂
Sag salim kuzucuklari kucağımıza alalım inşallah 🌺