Massey Merhaba malum havalar dolayısıyla herkes kırılıyor bende maalesef yoğun bi kas ağrısıyla grip geçiriyorum bogazlarim çok aciyo acaba pastil kullanmada bı sakınca olurmu
Hilal2 Limonla sıcak su iç ama çok limon kullanma tansıyon düşüklüğü yapıyor. Pastil için bişey diyemem doktora sormadan kullanmayın bence.
Sibelulucaay Bende aynı şekilde griptim doktor ilaç önermiyor bol bol c vitamini portakal mandalina vs tüketmem gerektiğini söyledi
dyg-de Aynen ilaç kullanmaman gerekiyor, bende grip olmuştum burun spreyi bile kullanamazsın dedi doktor