dyg-de Kızlar 8 haftalık gebeyim pregnom kullanıyorum takviye vitamin olarak siz neler kullanıyorsunuz
Diidosd Hilal2 d vit doktorunuz mu önerdi acaba. Bize sadece folik asit vermişti doktorum 12 hafta bittikten sonra bırakmıştık folik asiti doktorumuzun söylemiyle. Şimdi 14 haftadayiz. Demir hapı feramat ve pro vit omega verdi doktorum onları kullanıyorum.
dyg-de Benimde pregnom dediğim ilaçta tüm vitaminler var, doğuma kadar kullan dedi ama çok fazla olmazmı öyle, biraz tedirginim açıkçası