Kızlar 9 haftalık gebeyim bugün sabah uyandığıımdan beri belimin sol tarafı ağrıyordu şuan ağrı tamamen iki tarafa yayıldı ağrı yüzünden dik duramıyorum çok afedersiniz kuyruk sokumuma indi ağrı. Eşim askeri personel şuan görevde,oturduğumuz yer köy olduğu için hastane de yok Allah rızası için bana bir akıl verin içimde büyük bi korku var bebeğime bir şey olacak diye. Normal mi bu ?