6 haftalıkken doktora gitmiştim keseyi falan gördük, doktor bana kalp atışı var dedi ama bana dinletmemişti geçtiğimiz cuma tekrar kontrole gittigimde kalp atışını alamadım dedi. Bu arada 5. Hamileliğim bir tane sağlıklı doğum oldu diğer 3 tanesi düsükle sonuçlandı malesef, çarşamba günü tekrar gidicem böyle bi durum başınıza geldimi ? Diğer gebeliklerimde doktorlar kalp atışının durduğunu söylemişlerdi ve kürtajla sonuçlandı hepsi. 😕 İçim huzursuz bu gebeliğimde sonlanacak gibi hissediyorum..