Arkadaşlar merhaba 35+5 haftalık hamileyim doktorum bebek kanala girmiş sen bir haftaya doğurursun ama şüphelenirsen gel nst çekil dedi bir saattir geçmeyen kasık ağrım var bir de 4 gündür vajinama bıçak saplanır gibi ağrı giriyor kasık ağrısı bugün şiddetlendi uzandım geçmedi yaşayan var mı bu durumu