Merhaba anneler 😘 size bişe sorcam 7.ayımdayım doktorum magosit kullanmamı istedi ya ben kullanıyordum sonra kaybettim ılacımı bulamıyorum da eczaneye gıdıp tekrar alsam kullansam komple bıtirsem birşey olur mu yanı fazla gelir mı geçen aldığım magosit ilacının ıcınden toplasan 10 12gunluk günde bir adet kullanmısımdır dıger paketler duruyordu o şekilde de kayboldu yeni aşıp komple bıtıreyımmı tüm paketi yoksa aşırı gelır mı vücuduma bı bılgınız varmı