Papatyaa_01 şöyle söyleyeyim ben ilk hamileliğim de kantaron yağı ve çatlak kremi kullanıyordum hiç çatlamadım ne kaşıntı ne dökülme hiç biri olmadı aa ne güzel diyordum. Taaa ki doğumdan sonra göbeğim inmeyen başladıkça, çok değildi ama göbek indikçe çatlaklar meydana çıktı 🤦🏻♀️