Tgc16 Gebe olduğumu yeni öğrendim bugün normalde adet döneminin 3. Günü kahverengi iki üç damla akıntı geldi. Böyle birşey başına gelen var mı ? Neden olur endişelendim biraz
BernaOmer Bişey sorabilir miyim her ay düzenli oluyorum 21′inde olmadı kasıklarım ağrır anlardım bacaklarım ağrırdı olmadı yine bekliyodum olur nasıl olsa gibi olmadı