Busraasafekinci dimi yani. Bır sorun yok ileri geri durumu yok inanın benim üçüncü gebeliğim cinsiyetini bile ogrenmedım doguma 3 yada 4 hafta kaldı. Saglık lı olsun 100 gram eksik 100 gram fazla kaldı ki net olcu len cihazlar degil. kendi moralllerını bozmak bebege de zarar. Ne kadar meraklıyız toplum olarak onun ki bu kadar benim ki sı kadar kıyası yapmaya. Her insan kendine ozgudur.. Evlad doguruyorsun aynı rahim aynı sperm aynı adam ama. Herseyı farklı kilosun dan boyundan karakterınden tutun. Saglık lı olsun omru uzun olsun yavruların tek odak noktamız bu olsun. 😊