Ceyda76 Recbey tüp bebek sayfalarından temin edıyordum kalanları fılan öyle aldım ben .Rapor yazmadı bulunduğum yerdekı doktorlar
Recbey Serap05 Ceyda76 Serap05 bana fazla kilodan dolayı yazdı doktorum önceden 6 binlik enox kullanıyordum hatta raporda çıkarttı bana sonra oksapar 8 binlik başlayalım dedi onu bulamadım hiç bir eczanede sonra enoxun 8 binlik olanı yazdı o da yokmuş acaba enox 6 binlik olanı mı kullansam nasılsa raporum varya
Ceyda76 Recbey olmasa 4bınlık temın edersınız günde ıkı kere vurursunuz doz tamamlanmaz mı öyle 6bınlık de sayfalardan oluyor ama raporunuz varsa bulursunuz eczaneden uyguna gelir
Serap05 Doktorunuza danışınız yok diye belki yanında aspirin verir öyle kulan der ama mutlaka hemen gidip sorun
Serap05 Eğer doğu tarafında tanıdığınız varsa raporu gönderin o alıp size göndersin çoğu kişi alıyor burdan öyle
kupp kullananlar bise sormak istiyorum. kalbinizde carpinti demeyim daha siddetlisi sıkışma yaptimi bu igneler yada yasadiniz mi boyle bise. ölck gibi