goncacan ben ,27. Haftamda duzenli kasilmalarla 4 gun yattim hastanede.. sonra eve gelince sabah aksam adalat iciyorum. Eve geldigimde de tamamen kesilmemisti kasilmalarim gun icinde baya oluyodu.. duzenli olmadigi surece sknti yok demisti doktorum.. 35 e geldik cok sukur haftaya adalati biraktiricak.. hala arada oluo kasilmam cok dinlememeye calisiyorum.. sende kasilmalarinin duzenine bak.. atiyorum 5 dkkada bir mi ya da 10.. duzensizse sorun olmuyor cok ona gore doktoruna tekrar danisirsin