humeyrasmother Kızlar farabi hastanesinde doğum yapan var veya tanıdığı yapan var mı medicana gibi kendi odamızda mı sancı çekiyoruz nasıl oluo Mehmet bardakçı takipliyim sormak hiç aklıma gelmedi bilen yardımcı olur mu
AyFa1608 humeyrasmother onu bilmiyorum canım da bende sana bişey sorayım😅 bende Refika hanıma gidiyorum da doğumu devlette düşünüyorum bi sıkıntı olmazsa o yüzden hiç sormadım Farabi doğum fiyatını biliyor musun
Meervee24 Banada mehmet bardakçı yi önerdiler ama ben de 15 temmuzda ki Mustafa Yalçın a diyorum dogumuda devlette düşünüyorum nasip olursa Farabi de geçen ay sorduğum da 8 bin civarı oda hariç demişti özel odayla 11 12 bine geliyordu yanlış hatırlamıyorsam