Hanımlar 35+0 oldum bugün iyice agirlastim 2 buçuk yaşında bı oğlum daha var onun henüz tam aklı ermedigi için anlamıyor o yüzden bütün enerjimi ona harcıyorum bı an önce vaktimiz dolsa da kardeşi ile tanışması için sabırsızlanıyorum sizler ne alemdesiniz