Esraykskdg 9+1 den yürürken çok zorlanıyorum kasıklarım ağrıyor karnım sertleşiyor kötü birşey olur mu?
yanlisanlamaama Esraykskdg ben ilk 12 hafta yürümekten kaçınmıştım açıkcası risk yüksek diye ama doktorunuz sorun yok dediyse bişey diyemem. Siz yine de dinlene dinlene yürüyün bu dönem ağrılar oluyor
2022bebeki Esraykskdg Yerleşme zamanlariniz tam bu ağrılar normal. Temponuzu biraz yavaslatip aralarda mola vererek yürüyebilirsinz
sbelozbr Bende yakın zaman da danıştım doktoruma daha önceden yürüyen biri olduğumdan aynı tempo ile yürüyebileceğimi söyledi ama yine de siz doktorunuza danışın