Merhaba kızlar şuan 40+2 haftalığız 39+1 haftalıkken 1 cm açıklığımız vardı 38 de alttan muayene oldum 39 da da oldum lakin hiç bir lekelenme ve birşey olmadı dün de muayene oldum dünde bir lekelenme olmadı bugün gündüz hafif koyu kahve renkli leke geldi akşam saat 5.30 gibi idrar yaptıktan sonra peçete silince çok açık bir kırmızılık vardı emin olamadım sonrasında tekrar gelmedi ama alttan muayeneden kaynaklımıdır bugün gün içinde de ara ara bel ağrısı ve kaşık ağrısı yaşıyorum uzanınca geçmiyor süresini tutamıyorum pazartesi tekrar kontrole çağırdı doktorumuz sizce lekelenme neden olmuştur ??