Msalbyrk amin ins cnm.valla strese giriyorm bebel kasilip duruyo o da canimi yakiyo baya korkmaya baslamistm her an ha dgdu ha dogcak dye.hayir ozele nye gelm normal dogurcak olsm o kdr cesaretm yok agri esigim dusuk dayanamiyorm diyorm kadn illa normal diyodu ama bu sefer anladi ki tarih verdi sukur