mrsperaa Kızlar 13 haftalığım biliyorum şimdi bu hafta da çıkmaz diyenleriniz olucak ama o kadar belli bir karnım var mi gerçekten şaşırıyorum. Böyle olan var mi
Biroglanannesiii mrsperaa Anormal değil en azından canım benim 😂😂 Senin yine iyi o haftalar da benim 5 aylık karnım var gibi duruyordu bebek değil ama şişkinlik gaz vs 🥰
Dematrions O haftalarda gaz sorunu çok fazla oluyor .. bende öyleydim .3 aylıkken 5 aylık gibi göbeğim vardı .ama o bebekten dolayı değil ; çoğu şişlik .. 4 .cu aydan sonra hatta inmeye başlıyor ..
mrsperaa Dematrions doğru diyorsunuz aslında bende biliyorum yani 20 gr bebek alt tarafı nasıl böyle karın cıkartabilir ki 😀 insan bi tedirgin oluyor ama
mrsperaa Mavidunyamm çok teşekkür ederim 🌸 Bebek şişkinliği değil diye düşünüyorum ama insan bi tedirgin oluyo şimdiden böyleyse doğum yapana kadar 🌎kadar olucam diye korkuyorum 😀