Mavidunyamm Yagmurrr_ 37 buçuktan sonrası ateş sayılıyor canım. Doktor öyle söyledi bana. Kaç aylık bebegin
Mouradi Yagmurrr_ 2 aylık bebiş için vücut ısısı gayet normal endişe etmeyin bizdede öyleydi hatta şimdi 4 aylık 36.6 falan oluyor
Mavidunyamm Yagmurrr_ benimki de tam 2 aylıkken öyle oldu doktora götürdüm gazı var ondan böyle dedi. Bnimki de şuan 2 buçuk aylık .
Yagmurrr_ Mavidunyamm gözleri kızarıyor böyle sulaniyor o neden olabilir acaba gaz da olabilir çıkarmadı cunki bugün hic
Yagmurrr_ Mavidunyamm bugün sadece karnini doyurmaya ve alrini değişmeye uyandi uyudu hep uyuturum simdi yine belkide ondandir
Mavidunyamm Yagmurrr_ YouTube de bak gaz masajları var yaparsan rahatlar biraz. Bu gaz bebekleri mahvediyo 😑
Mouradi Yagmurrr_ Burun tıkanıklığıda normal canım hatta ona baölı hırıltıda oluyor kızımda, göz sulanması uykusu geliyor ola bilir mi canım. Başka bilgim yok
Yagmurrr_ Mouradi enfeksiyon kaynaklı olduğunu öğrendim atesimiz çıktı suan iyi ama salgın varsi öpmeye bulaşan bi virus mus gelen misafirlerine opmeyin deyince küsüyorlardi alınıyorlar bide sanki hakaret etmişim çocuğumun sağlığı daha jnemli herseyden