2022bebeki Hllksrblt Eşime göre en gereksiz şey 🤣 Sen doğurup, acıyı çekeceksin onlar sana hediye getirsin diyor hakli da sanırım 🤪 Bir tek çikolata tatli vs dağıtmayı düşünüyorum ve hayvan barinaklari ile losev e bağış yapacağız inşallah.
Ellove Doğumda neden hediye dağıtalım ki. O kadar acıyı biz çekelim hemde hediyemi bekleyecekler onlarin bize alıp bizi mutlu etmeleri lazim bence😁