Ilahem siz alerjik astım değilsiniz sadece alerjiniz vardır gebelikte olabiliyor maalesef doktor ilaç vermediyse böyle idare edeceksiniz 🥲 ben doğuştan alerjik astım hastasıyım gebelikten önce de yaşardım bu durumu ama ilaçlarla baskılanıyordu şimdi o şansım da yok çekiyorum maalesef