Rmysbyzt Kızlar sağ kasığımın bir tarafı sertleşti yumru gibi duruyordu dokundum baya elle hissediliyor bebiş midir bu yoksa idrar yolları enfeksiyonum var antibiyotik başladım bu yüzden mi sizce ? Herhangi bir ağrı vs olmadı. 19+1 günlük hamileyim