Gunes99 Gebelik şekeri yüzünden evladını kaybeden veyahut sıkıntılı doğumlar yaşayan oldu mu acaba? Umarım anlatabilmişimdir. 🌺 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah ❤️
2022bebeki Gunes99 Arkadaşım şeker yüklemesi yaptırmadı suyu hep fazlaydi ve 27. Haftada erken doğum yaptı maalesef çocuğunda da şu an şeker hassasiyeti var.
Milosee Gunes99 bende burda bekliyim 36 haftalık oldum hala şekerim düşmedi ☹️😶😶korku panik hepsini yaşıyorum
Gunes99 Milosee bende 36+5 deyim dikkat ediyorum da abartmadigim sürece şekerim çıkmıyor. İnsanız bazen de tutamıyorum kendimi yiyeceğim birşey olmaz diyorum sonradan vicdan yapıyorum. Çok yoruldum valla 😭
Milosee Nerican yok ben şeker yüklemesi yaptırmadım benim kandan baktılar yüksek çıktı şuan evde ölçüm yapıyorum