Selam kizlar. 35+5 haftalık hamileyim. Pazartesi 36 olacak ve kontrolum var. 36 hafta olunca 37 den gün almış olmuyor muyuz. Yani bebek 1 hafta önde ge kilosu 2 hafta önce 2.900 Gr di acaba erken alirmi. Yani bu haftalarda doğum yapan oldu mu. Sezeryan olsa yani bebek sıkıntı yaşar mı.