eliifblt 28+1iz Yukardan aşağıya doğru acı bi his geliyor sancı gibi 10 dakikada bir 2 3 saniye sürüyor bugün başladı sizde oldu mu böyle bir durum
Bsealc eliifblt benimde karnımda olmuştu ağrı doğuruyorum herhalde dedim erken doğum riskimiz var zaten ama şükür ertesi gün geçti doktorum istirahatla geçen ağrıdan korkma çok ağrın varsa parol içebilirsin demişti geçmiş olsun
eliifblt Bsealc çok teşekkür ederim geçti benimde çok şükür , ilk hamilelik olunca tedirgin oluyoruz her konuda :)
MevAren Benimde ikinci gebeliğim 28. Haftadayiz adet ağrısı gibi ağrılarım ara ara da kasilmalarim oluyor canim