Ben de neredeyse 12 haftalıkkenden beri aynı şeyi yaşıyorum şuan 24. Haftadayım gündüz idare etsem de gece nefessiz kalıp uyanıyorum kendimce bulduğum çözümleri söyleyeyim belki işinize yarar
Gece yatmadan enjektörle basınçlı şekilde serum fizyolojik ile burnumu temizliyorum
İki yastıkla yatıyorum, biraz boynum ağrıyor ama yüksek olunca çok daha rahat nefes alıyorum
İki gün önce buhar makinesi aldım onu çalıştırdığım gece ilk defa sabah kalktığımda burnum tıkalı değildi