elifgenc Kgkce benim de oluyor arada, kuyruk sokumunda daha doğrusu, bi de alt kemiklerde pelvik tabanda yani. Bebek baskı yaptığı için dedi dr
2_kezannelik Kgkce aynıyız seninle bugün makat ağrısı vajinada baskı sebebi ile hastaneye gittim kasilmamda vardı adet sancimda vardı nstde sancı çıktı biraz acikligim yokmus şükür ki kasılmaları durdurmak için serum verdi bı gidin sizde hastaneye içiniz rahat etsin
ekocak07 Benim doğum sancım kasıktan makata gelmişti. 17 saat sancı çektim hiç belim ağrımadı. Dikkat edin illa belden vurcak diye bişey yok.