323832 Aslii35 doktor bana 2 ay korun demisti ben subatta kurtaj olmustum ama beklemek istedim 4.adetten sonra korunmayi biraktim haziran ayıydı temmuzda hamile kaldim
ArvenMom Aslii35 bi adet dönemi gördüm yumurtalama dönemini değerlendirmeyi düşünüyodum ki hamile olduğumu öğrendim 🥰
mimar_anne Canım geçen sene Ekim ayında kürtaj oldum 6 ay korundum korunmayı bıraktığım ay tekrar hamile kaldım bir arkadaşım da benimle aynı ekim ayında kürtaj oldu o diğer ay direkt denedi hemen hamile kaldı
Aslii35 mimar_anne ben 2 gün önce kürtaj oldum korunmak istemiyoruz acaba arkasından hemen olur mu merak ettimm
mimar_anne Aslii35 adet görmeden hamile kaldı canım 2 hafta kadar bekledi kanaması bitene kadar sonra hemen denedi ben 2 kaybım olduğu için 6 ay bekledim psikolojik olarak toparlanmakta iyi geliyoor sonra çok şükür hemen hamile kaldım bende
Aslii35 Bsealc doktorum beklemeni gerektircek birşey yok dedi kğrtajdan hemen sonra istiyorsan korunmadan ilişkiye gir dedi ben hamile kalamayanda oluyor ya onu merak ettimm
Kubra-ulas Aslii35 sanırım bir iki ay korunmak daha iyi oluyor. Ben kürtaj olmadım benim bebeğim kendiliğinden düştü. Doktor iki ay bekle dedi iki ayın sonunda korunmasız olarak çok şükür Allah’a hamile kaldım. Vücudunuza biraz zaman tanıyın kendini toparlasın. Hem sizde psikolojik olarak daha rahat olursunuz. Tabi benim görüşüm siz bilirsiniz yine de
Cancan2 nisan ayında kürtaj oldum doktor 1 kez adet olduktan sonra istersen deneyebilirsin dedi ama ben psikolojik olarak kendimi hazır hissettiğimde korunmayı bıraktım ilk ay hamile kaldım ağustosta
Bernnnaaaa Aslii35 1 ay sonra kaldım canım 3 gün önce de kollarıma aldım çok şükür rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏
Her__sey Canin ben kurtajdan 2 ay sonra hamile kaldim ,bedenimizi dusunmek zorundayiz beden birazcik kendini toparlamali,biliyorum cox agir beklemekk bir an once olsun istiyorsunuz ancak en gizeli sabretmek
Aslii35 Her__sey eğer ki düzenli beslenirsek tabi ki verdiği ilaçları da düzenli alırsak rahim hemen kendini toparlar diye biliyorumm bir de tabii enfeksiyona karşı da kendimizi korumak lazımm
Aslii35 Sevim166 bir de şey var hani kürtajdan 2 hafta sonra yumurtalama dönemine denk geliyomuş o günü değerlendirmek aslında zararlı değilmiş tabi kürtajdan sonra 2 hafta ilişkiye ara vermek gerek rahim tüm enfeksiyona açık oluyormuş ya sonrasında korunmasakta olurmuş
Sevim166 Aslii35 ben korunmadım ilk adetim geç oldu zaten 50 gün sonra sonra deneyim bi dedim rabbim nasip etti