3 kişi birden emzirmeye çalışıyorduk hemen hemen herkesin başına gelen durumlar. Çok şükür bebek büyüdükçe alışıyor. Merak etmeyin. Çok aç kalmadım sarılık olmasın diye ara ara mama takviye yaptım. Ama mememe alıştı sonradan:) onlarında bilmediği birşey. Yavaş yavaş öğreniyorlar:)