Meyra19 Rabbim sağlıkla kucağımiza almayi nasip eylesin 🤲bende bekliyorum doktorum perşembe aç gel dedi ameliyat günü vereceğim ,bende anlamadım ameliyat günü verecekse neden aç gel desin sürpriz olur belki bizede Perşembe ameliyat olur belkide ,iki gündür biraz ağrılarım var normal doğum isterim ama yapmıyor doktorlar 3 . sezeryan diye