Naznaz123 Kimse yargılamasın lütfen aktif sigara kullanıyordum ama hamile olduğumu öğrenince bıraktım taaki 2 gündür stresten dün 2 tane bugünde 3 tane içtim kendime hakim olamıyorum gerginlikten önerisi olan var mı 😓😞
tunasmom Naznaz123 ben bugün doktorumla tekrar konuştum çünkü bende aktif kullanan biriyim günde 1. Ya da 2 tane iç fazlasını içme dedi şuanda 12. Haftamdayım yavaş yavaş tamamen bırak dedi 20. Haftadan sonra asla kullanma dedi
CeydaST Naznaz123 ah kuzum benim sigara bebeğe çok zarar veriyor otizmli olanlar falan var. Farklı bir şey bulsan ne olabilir şuan aklıma gelmiyor fazla ama çıkıp hava alsan sevdiğin müzikleri dinlesen meditasyon falan yapsan daha iyi olmaz mı?
Esraguvennn Naznaz123 ay bişi diyim mi benim doktorum bana dedi ki aşırı stres yaşıyorsan bu bebeğe sigaradan daha çok zarar verir bu durumlarda günde 3 taneye kadar icebilirsin ama bunu da 20. Haftaya kadar bırakmaya bak dedi.
Deniz94 Naznaz123 kullanmasaniz iyi edersiniz erken dönemde plasentanın yaşlanması görüle biliyo sigara kullanan annelerde və Buda bebeğin iyi bəslənməsini engelliyo
tunasmom Naznaz123 aslında hep zararlı bu bizede zararlı ama 20.haftadan sonra daha çok dikkat etmek gerekiyormuş kullanmamak gerekiyormuş
CeydaST Naznaz123 hepimizin hayatında maalesef strese sokacak şeyler var baş etme yöntemleri bulmalı farklı şeylere yönelmesi bebişin düşün hayal et baya güzel terapi olacaktır onu emzirdiğimi giydirdiğini yapacağın aktiviteleri vs