Merhaba arkadaşlar 17. hafta 2 günlük hamileyim bugün akşam saatlerine doğru adet sancısı gibi bir ağrı girdi, bu durum normal midir? Korkmamı gerektirecek herhangi bir durum var mı sizce…
8 cm Miyom olduğu için Doktorum baskı yapacağını düşündüğü için Progestan ilaç yazdı,Bugün doktoruma sorduğumda ilac sayısını ikiye çıkarmamı söyledi, ilacımı attım ama ara ara ağrılarım devam ediyor . Bu durumu yaşayan ya da yaşadıktan sonra doğumu gerçekleşen arkadaşlar var mı?