Hllak Gebelikte olup olmadığını bilemem ama sıkıntı stres ve üzüntü yapıyor ablamda olmuştu doktor a gitti en sonunda önce nabız sesiyle başladı daha sonra saat sesi gibi kademe kademe arttı bende de aynı şekilde en son taramalı tüfek gibiydi sanki hızlı hızlı ne zaman çok üzülüp birseyi kafaya taksam oluyor rahatladigim zaman ise kayboluyor.