Rmysa0308 12 13 saat derken anlamadım yenidogan bebekler yani ilk 50 gün 2 ay diyelim her 2 3 saatte bir emzirilmeli kesinlikle yoksa kan şekeri düşer kan şekeri düştükçe de uyur uyandırması zor olur yani aa bebek uyuyor uyandirmayim denmemeli sarılık olur yoksa