Esraliiii Mecazi değil bildiğiniz carpılıyorum caydanlığa dokundum eşim bile çarpıldı😂balkonumda toprak vardı ayaklarımı bastım basınıza geldi mi bebeğe bir sey olmaz değil mi
Masal53 Esraliiii benimde memlekete gittigimde elektrik çarpıyor beni ocaktan ayağıma terlik giydigimde bisey olmuyor sende dene istersen
hayalperest2310 Esraliiii bende de çok oluyo özellikle yaz aylarında hemde baya baya canımı yakıyo şimdilik yok ama yalın ayakla toprakta durmak alıyo elektriği 😂
Meltems53 Esraliiii ay bende böyle bir post açacaktım saçma mı olur diye açmadım. Nasıl kurtulabilirim bundan nereye dokunsam çarpılıyorum çarpıla çarpıla şaftım kaydı 🥲🥲🥲
Esraliiii Masal53 ilk defa oldu kız telefonu tuttum carptı asansör düğmesine bastım yine tooraga bastım gecti